Tuesday 8 September 2015

The Maze Runner

the-maze-runner-poster-dylan-obrien

Baru baru ni aku lihat Movie The Maze Runner kat Astro. Mulanya aku tak minat nak lihat. biasalah aku bukan kaki movie cuma lihat bila time boring.

the-maze-runner-poster-thomas-brodie-sangster

Di awal cerita aku memang blur cerita nya, sebab tetiba je budak nama Thomas nie ada kat pusat orang yang kurung. Pelakon pun aku tak kenal. semua pelakon baru baru, kalau Brad Pit, Angelina Jolie, Julia Robert, Adam Sandler, Drew Berrymore, Lucy Liu dan Cameron Diaz memang aku kenal dan teruja sangat nak lihat.

the-maze-runner-poster-will-poulter

Lepas je cerita ni habis aku mula google nak tahu kisah cerita nie. Rupanya diadaptasi daripada Novel. ala ala Lord Of the Ring jugak lah ambik dari novel. Seriusly aku suka tengok cerita nie. 

the-maze-runner-poster-ki-hong-lee

Pelakon nya semua kacak-kacak dan jelita. Paling aku menyampah watak Will Poulter. Dahlah muka macam penjahat, entah macam mana dia boleh lepas keluar. Kata nya sudah 3 tahun dia kat kurungan tu tak dapat keluar. hahahaha

the-maze-runner-poster-kaya-scodelario 

Tak lama lagi The Maze Runner Part 2 akan ditayangkan tahun 2015 September 19 kater nyer..



No comments:

Post a Comment